Internetowa Obsługa Klienta
Załącznik Nr 1
Do Uchwały Nr 4/10/2018
Zarządu SM „Skarbek” z dnia 22.08.2018 roku
Do Uchwały Nr 4/10/2018
Zarządu SM „Skarbek” z dnia 22.08.2018 roku
REGULAMIN
Korzystania z serwisu Internetowej Obsługi Kontrahenta prowadzonego w Spółdzielni Mieszkaniowej „Skarbek”
z siedzibą 58-300 Wałbrzych, ul. S. Moniuszki 66 I
Korzystania z serwisu Internetowej Obsługi Kontrahenta prowadzonego w Spółdzielni Mieszkaniowej „Skarbek”
z siedzibą 58-300 Wałbrzych, ul. S. Moniuszki 66 I
§1
- System Internetowej Obsługi Kontrahenta w Spółdzielni Mieszkaniowej „Skarbek” zwany dalej „serwisem” obejmuje lokale w zasobach zarządzanych i administrowanych przez Spółdzielnię.
- Użytkownikiem (Kontrahentem) systemu może zostać każda osoba posiadająca tytuł prawny do lokalu (spółdzielcze prawo do lokalu, własność, najem) zarządzanego lub administrowanego przez Spółdzielnię.
§2
- Dostęp do systemu kontrahent uzyskuje poprzez osobiste zgłoszenie i po uzyskaniu ze Spółdzielni pisemnego zawiadomienia o danych do konta w serwisie Internetowej Obsługi Kontrahenta zawierających login i tymczasowe hasło.
- Dostęp do systemu następuje poprzez stronę internetową www.sm-skarbek.pl (logowanie).
- Po pierwszym zalogowaniu się do serwisu wymagana jest zmiana hasła użytkownika na własne utworzone osobiście.
§3
- Serwis Internetowej Obsługi Kontrahenta Spółdzielni Mieszkaniowej „Skarbek” dostępny jest dla użytkowników w sposób ciągły, siedem dni w tygodniu, przez 24 godziny na dobę za wyjątkiem wystąpienia przerw technicznych lub awarii systemu.
- Z konta w serwisie Internetowej Obsługi Kontrahenta Spółdzielni Mieszkaniowej „Skarbek” może korzystać wyłącznie użytkownik, dla którego zostało ono utworzone.
§4
W przypadku zaistnienia jakichkolwiek nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu bądź utraty hasła użytkownik zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie
Spółdzielnię Mieszkaniową „Skarbek”.
Zarząd SM „Skarbek”